Καλάθι Αγορών

Καλέστε μας (Δωρεάν Viber): 6945649938, 2221068210

Παράδοση & Παραλαβή Μικροσυσκευών σε όλη την Ελλάδα

ΛΕΥΚΕΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ

Εξυπηρέτηση Πελατών

Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας εξυπηρετήσει!

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις αγορές σας

Αγορές και Αποστολές

Μπορείτε να εξοφλήσετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με αντικαταβολή κατά την παράδοση
    Η υπηρεσία αντικαταβολής έχει ελάχιστο κόστος 6,50 ευρώ, σύμφωνα με το βάρος ή τις διαστάσεις του προϊόντος
  • Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (IBAN) : GR3401714420006442010035389
    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (IBAN) : GR5801106620000066200264175
    Κάντε την πληρωμή σας απευθείας στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας.
  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. ( Visa, MasterCard ) εφόσον επιτρέπεται.
    Η συναλλαγή ολοκληρώνεται από μέρους σας ηλεκτρονικά σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον (HTTPS & 3D SECURE).
  • Με δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας. ( Visa, MasterCard ) εφόσον επιτρέπεται.
    Η συναλλαγή ολοκληρώνεται από μέρους σας ηλεκτρονικά σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον (HTTPS & 3D SECURE).

  • Αποστολή με Courier
    Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας με courier σε όλη την Ελλάδα.
    Θα λάβετε ενημέρωση με email με τον αριθμό αποστολής.
    Το συνολικό ποσό των εξόδων αποστολής εμφανίζεται στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας. Δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να έχουν επιπλέον επιβάρρυνση.
  • Ασφάλεια μεταφορών
    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα καλύπτει πλήρως οποιαδήποτε βλάβη ή καταστροφή προκύψει κατά την διάρκεια της μεταφοράς.
    Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν που έχει καταστραφεί κατά την διάρκεια της μεταφοράς:
    1) Είναι απαραίτητο να ενημερώσετε άμεσα την Courier στο τηλέφωνο που αναγράφεται πάνω στο voucher εντός της ίδιας ημέρας με την παραλαβή.
    2) Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας μας, όπου μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση με νέο προϊόν ή επιστροφή του συνολικού ποσού της παραγγελίας.
  • Κόστος αποστολής – Μεταφορικά έξοδα
    Το ελάχιστο κόστος των μεταφορικών, όπου αυτό υπάρχει, αναφέρεται στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος.
    Για περισσότερα του ενός προϊόντα το τελικό κόστος αναφέρεται στη σελίδα παραγγελίας και υπολογίζεται με βάση το συνολικό βάρος των προϊόντων ή τις ογκομετρικές τους διαστάσεις.
    Για ογκώδης αποστολές ενδέχεται να σας ζητηθεί η προπληρωμή του κόστους μεταφοράς.

Την επόμενη εργάσιμη ημέρα καταχωρούμε την παραγγελία σας. Αν το ανταλλακτικό βρίσκεται σε απόθεμα, τότε αποστέλλεται με τον τρόπο που έχετε επιλέξει. Συνήθως, οι εταιρείες ταχυμεταφορών χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να παραδώσουν. Εξαίρεση στην έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών μπορεί να αποτελέσουν έκτακτα γεγονότα, όπως: γενικές απεργίες ή έκτακτα καιρικά φαινόμενα, πανδημίες κλπ.

Κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας ή μέσα από τη σελίδα https://home-appliances.christofilogiannis-service.gr/my-account/

Μπορείτε να μας καλέσετε τηλεφωνικά και να αλλάξετε τη διεύθυνση της παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της παραγγελία σας σε ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα που αναγράφονται στην αρχική σελίδα ή να αποστείλετε την ερώτησή σας από τη φόρμα επικοινωνίας της αντίστοιχης σελίδας.

Η διατήρηση της ασφάλειας των συναλλαγών είναι ζήτημα ύψιστης ευθύνης και διαρκής επιδίωξη. Όχι, δε διατηρούμε αρχεία συναλλαγών σε αρχεία.

Σύμφωνα με τη διαδικασία πληρωμής.

Αποστολές προϊόντων εκτελούνται μόνο εντός Ελλάδας.

Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια τα προϊόντα (οικιακές ηλεκτρικές συσκευές, εξαρτήματα ή ανταλλακτικά) να παραδίδονται σε μία αποστολή. Αν κάποιο προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη από την κατασκευάστρια εταιρεία, τότε θα σας στείλουμε όσα έχουμε σε απόθεμα και θα ακολουθήσει 2η απόστολή, χωρίς περαιτέρω επιβάρρυνση. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά ή με email.

  • Από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κατόπιν δική σας κλήσης για τηλεφωνική επιβεβαίωση
  • Μέσω fax, κατόπιν δική σας κλήσης για τηλεφωνική επιβεβαίωση
Δείτε την ερώτηση που αντιστοιχεί στην δική σας περίπτωση

Επιστροφές και Αλλαγές

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους θα πρέπει να συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη ή τιμολόγιο).
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Ανταλλακτικά, εξαρτήματα ή πλακέτες με ίχνη τοποθέτησης σε επαφές ή καλωδίωση δε θα γίνονται δεκτά.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή ανταλλακτικού, ο πελάτης επιστρέφει το προϊόν με τον ίδιο τρόπο που το παρέλαβε, με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Ελέγχουμε το προϊόν και αν διαπιστωθεί ελαττωματικό το αντικαθιστούμε με εύχρηστο ή επιστρέφουμε την αξία του.
Δε γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για τον πελάτη. Τα προϊόντα που κατά την παραγγελία σας αναγράφουν “ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” ή “ΠΡΟΪΟΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ” δεν επιστρέφονται.
Δε γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων όπως: πλακέτες, χρονοδιακόπτες, αυτοματισμοί, θερμοστάτες, αισθητήρες, φίλτρα, που αφορούν οποιαδήποτε συσκευή και μάρκα.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας, αντικαθιστούμε το προϊόν με το σωστό, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής ή επιστρέφουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος και των εξόδων αποστολής.
Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντων ή ανταλλακτικών με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. ανέφερε λάθος μάρκα, μοντέλο, κωδικό κτλ.) και επιθυμεί την επιστροφή τους, θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης είναι απαραίτητο να μας ενημερώσει με email στο info@christofilogiannis-service.gr ή τηλεφωνικά στο τηλέφωνα που αναγράφονται στην αρχική σελίδα (πριν από την επιστροφή). Επιστροφές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση δε θα γίνονται δεκτές.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ευθύνη του πελάτη μέχρι να φτάσουν στην εταιρεία μας. Ο πελάτης ευθύνεται για τη σωστή συσκευασία των επιστρεφομένων προϊόντων και ότι δε θα υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας και ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή της αξίας της παραγγελίας του, η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο μέσω λογαριασμού Ελληνικής τραπέζης του πελάτη. Αν επιθυμεί ο πελάτης επιστροφή χρημάτων σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα, θα επιβαρύνεται τα διατραπεζικά έξοδα που ορίζει η εκάστοτε τράπεζα. Η επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων και μετά τον έλεγχο τους, εφόσον διαπιστωθεί ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, όπως απεστάλησαν. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση.

Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δε θα γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση μεταφορικών του ιδίου.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας, αντικαθιστούμε το προϊόν με το σωστό, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής ή επιστρέφουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος και των εξόδων αποστολής.
Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντων ή ανταλλακτικών με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. ανέφερε λάθος μάρκα, μοντέλο, κωδικό κτλ.) και επιθυμεί την επιστροφή τους, θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Ανταλλακτικά, εξαρτήματα ή πλακέτες με ίχνη τοποθέτησης σε επαφές ή καλωδίωση δεν θα γίνονται δεκτά.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης επιστρέφει το προϊόν με τον ίδιο τρόπο που το παρέλαβε, με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Ελέγχουμε το προϊόν και αν διαπιστωθεί ελαττωματικό το αντικαθιστούμε με εύχρηστο ή επιστρέφουμε την αξία του.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα που αναγράφονται στην αρχική σελίδα ή να αποστείλλετε το αίτημά σας από τη φόρμα επικοινωνίας, της αντίστοιχης σελίδας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα που αναγράφονται στην αρχική σελίδα ή να αποστείλεται την ερώτησή σας από τη φόρμα επικοινωνίας της αντίστοιχης σελίδας.

Μπορείτε να μας καλέσετε τηλεφωνικά και να αλλάξετε τη διεύθυνση της παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της παραγγελία σας σε ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ.

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της παραγγελία σας σε ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ. Απο τις ακυρώσεις παραγγελιών εξαιρούνται προϊόντα ειδικής παραγγελίας, κατασκευής ή εισαγωγής που έχει καταθέσει ο πελάτης προκαταβολή ή εχει γίνει προεξόφληση τους. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας τηλεφωνικά.

Μπορείτε να μας καλέσετε, ώστε να δούμε για ποιο λόγο δεν υπάρχει απόθεμα (υπάρχουν περιπτώσεις ανάκλησης υλικών από κατασκευάστριες εταιρίες, περιπτώσεις υψηλού κόστους αποστολής και πολλά άλλα).

Αποστολή σε όλη την Ελλάδα

Με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier στον τόπο παράδοσης που μας έχετε υποδείξει στην παραγγελία σας.

Εύκολη Αλλαγή Προϊόντων

Αλλαγές δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής

Για ογκώδη ή βαριά δέματα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με πρακτορείο μεταφορών εντός Ελλάδας .

100% Ασφαλής Συναλλαγές

Σύγχρονες τραπεζικές συναλλαγές και δυνατότητα παραλαβής με αντικαταβολή.